» Reklamačné podmienky
Reklamačné podmienky

devilbisseu.sk from streetkolor

Návratový reklamačný formulár:

Pri uplatňovaní  reklamácie nás prosím kontaktujte prostredníctvom e-mailu alebo na telefónnom čísle, aby sme Vám zaslali reklamačný formulár , ktorý vyplníte a pošlete spolu s tovarom na našu adresu.

Kontaktný e-mail : streetkolor@streetkolor.sk

Kontaktné tel. číslo : 0915 422 332

Intermational customers number: +44 759 642 10 51

Výmena tovaru:

Ak pri doručení a prevzatí tovaru zistíte ,že vám tovar nesedí napr. technické parametre a podobne - neváhajte nás kontaktovať a my Vám garantujeme výmenu za rovnaký alebo dokonca výmenu za iný tovar. Kupujúci pri výmene tovaru hradí náklady na dopravu (poštovné a balné), ktoré budú započítané ako dobierka pri zaslaní nového tovaru ( zvyčajne 2,85 € ) Všetko záleží na vzájomnej dohode a preto neváhajte a kontaktujte nás čo najskôr!  Podmienky pre výmenu sú uvedené nižšie.

Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy):

Pre prípad, že nebudete s tovarom spokojní, môžete tovar do 7 dní od prevzatia zásielky vrátiť podľa odporúčaného postupu uvedeného nižšie. Vrátenie tovaru je považované za jednostranné odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa § 53 ods. 7 zákona č 40/1964 zb. občianskeho zákonníku v znení neskorších predpisov. Lehota na vrátenie peňazí pri odstúpení od kúpnej zmluvy podľa § 53 ods. 7 občianskeho zákonníku je 7 kalendárnych dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.

Reklamácie prepravných služieb:

Naše zásielky sú starostlivo zabalené a štandardne zasielané Slovenskou poštou 1.triedou ako list do 2 kg alebo Expres kuriér Slovenskej pošty nad 2 kg, aby sa naše zásielky k Vám dostali čo najskôr a hlavne, aby boli v poriadku.  Preto pri preberaní zásielky dbajte na zvýšenú opatrnosť najmä na:

  • Zjavné mechanické poškodenie zásielky
  • Premočenie zásielky
  • Otvorenú či znovu zalepenú zásielku

Zásielku si teda vždy pozorne prezrite a neváhajte reklamovať u prepravcu ! Spíšte s ním protokol o poškodení prípadne reklamačný protokol. Neváhajte nás kontaktovať a my Vám radi pomôžeme pri riešení tohto problému.

Reklamácia tovaru:

Na náš tovar poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru a záruka sa vzťahuje na vady tovaru, ktoré sa prejavia v záručnej lehote. Záruku Vám nebudeme môcť uznať v týchto prípadoch:

  • Ak ste tovaru používali k iným ako určeným účelom
  • Úprava a zásahy do štruktúry výrobku
  • Bežným opotrebovaním
  • Údržba v rozpore s návodom
  • Zanedbanie starostlivosti o výrobok
  • Pri mechanickom poškodení vzniknutým neopatrnou manipuláciou

Naše výrobky sú profesionálnej kvality a vyžadujú si aj profesionálnu údržbu, čistenie a mazanie. V prípade výskytu ojedinelých výrobných alebo iných vád nás však neváhajte kontaktovať a radi sa s Vami dohovoríme na oprave, výmene alebo vrátenie peňazí !

Pri výmene alebo vrátení nepoužitého tovaru je nutné dodržať tieto podmienky:

  • Tovar musí byť nepoškodený
  • Tovar nesmie byť použitý
  • Tovar musí byť kompletný
  • Nesmie byť odobraná ceduľka, vysačka ani iné identifikačné prvky
  • Tovar musí byť zabalený v originálnom balení
  • Spoločne s tovarom dodajte doklad o kúpe alebo iným spôsobom preukážte zakúpenie tovaru u nás.
  • Tovar nesmie byť zaslaný na našu adresu dobierkou !

Pri reklamácii dbajte na tieto skutočnosti:

  • Vady musia byť uplatnené u predávajúceho bez zbytočného odkladu podľa § 599 zákona 40/1964 Zb. v znení zákona č 285/2009 Zb.
  • Záruka sa nevzťahuje na opotrebované veci spôsobené jej obvyklým užívaním podľa § 619 zákona 40/1964 Zb. v znení zákona č 285/2009 Zb.
  • Reklamovaný tovar nesmie byť silne znečistený, plesnivý, mokrý, silne zapáchajúci, skorodovaný s to podľa dikcie zákona č.258/2000 O ochrane verejného zdravia. Takýto tovar sa nebude brať do reklamačného konania
  • Za reklamáciu sa nepovažujú mechanické zásahy do tovaru
  • Údržba tovaru musí prebiehať v súlade so štítkom na danom produkte (čistiace, žehliace a sušiace postupy alebo zákazy).

Adresa pre zasielanie reklamácií a výmenu tovaru:


Matej Baláž - StreetKolor.sk

Ždiarska 1446/19

04012 Košice 12

tel.č. 0918 798 814

Pre zrýchlenie Vašej reklamácie uvádzajte prosím na obálke pod adresou vyššie uvedené tel. číslo.

Ako postupovať pri reklamácii, výmene alebo vrátení tovaru? Odporúčaný postup:

  • Pri reklamácii výmene alebo vrátení tovaru pripojte k tovaru vyplnený reklamačný formulár.
  • Vo formulári stručne popíšte vadu tovaru, v prípade, že sa jedná o nepoužitý tovar a vraciate tovar do 14 dní od doručenia zásielky, stačí uviesť len číslo účtu alebo katalógové číslo produktu, o ktorý máte záujem namiesto pôvodne objednaného tovaru.
  • K vrátenému tovaru priložte aj doklad o kúpe tovaru alebo iným spôsobom preukážte zakúpení tovaru u našej spoločnosti.
  • Tovar spolu s vyplneným návratovým formulárom a dokladom o kúpe zašlite ako obyčajnú poistenú zásielku bez dobierky na vyššie uvedenú adresu.
  • Náklady spojené so zaslaním tovaru naspäť hradí  kupujúci, v prípade uznanej reklamácie bude zákazníkovi kompenzované poštovné v plnej  výške.
  • O obdržaní vráteného alebo reklamovaného tovaru Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
  • O vybavení reklamácie rozhoduje predávajúci podľa odborného posúdenia. Maximálne do 30-tich dní od obdržania reklamovaného tovaru, Vás budeme informovať o spôsobe vybavenia reklamácie, a to prostredníctvom  e-mailu , ktorý Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu.
ZjM3ZT